disorder escribió:Actualmente en la agenda cultural del “Hoy Por Hoy” de cada Viernes se siguen comentando diversos eventos (conciertos, teatro, exposiciones…) que dudo tengan contratada publicidad en la cadena. Quizá tu sección fuese más amplia y lo de ahora sea un mini repaso cultural, no lo sé, pero me sorprende esa medida que comentas...

whoreatthedoor escribió:Ara bé, sa vida és més divertida quan tens amics fans de Pereza.
Encara que si ho fossin de Wilco a mi ja em valdria.
joancabot escribió:Ahí va mi apoyo, Víctor.
Lo de la música en los medios generalistas es toda una batalla...
Víctor M. Conejo escribió:joancabot escribió:Ahí va mi apoyo, Víctor.
Lo de la música en los medios generalistas es toda una batalla...
Gràcies, Joan, gràcies intenses i infinites a tots els que pensau, igual que jo, que els nostres mitjans estàn contant una història cultural de Balears que no és certa.

oui escribió:i si fos per la TV, directament no hi hauria present cultural a Balears.
whoreatthedoor escribió:oui escribió:i si fos per la TV, directament no hi hauria present cultural a Balears.
No hi estic d'acord, existeixen uns quants programes d'agenda cultural que valen la pena. Si parlam de la TV nacional ja és una altra cosa.

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado